Politica de confidentilitate ina bordo

6. Politica de confidentialitate

6.1. inabordo.ro colecteaza date cu caracter personal (e-mai)l, pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:

•    validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;

•    rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;

•    pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;

•    trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;

•    contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;

•    contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;

•    scopuri statistice.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la inabordo.ro, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:

a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta

b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;

c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;

d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

În virtutea accesarii (comandarii) produselor/serviciilor inabordo.ro, Membrul sau Clientul este de acord cu (işi dă consimţământul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de către inabordo.ro în propriul sistem informatic, atât manual cât şi automat, în scopurile enunţate la punctul 6.1, în conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr.677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Dacă Membrul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre inabordo.ro, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul şi de a nu oferi companiei inabordo.ro date cu caracter personal.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre inabordo.ro a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre inabordo.ro a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.

6.2. inabordo.ro poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre inabordo.ro pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea inabordo.ro si/sau al eventualilor terti cu care inabordo.ro are contracte de parteneriat in acel moment.

6.3. Clientul are dreptul de a se opune in limitele prevazute de art.2.8, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

6.4. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.3, Clientul sau Membrul se va adresa inabordo.ro, prin accesarea uneia din modalitatile stipulate in cadrul art. 5.3.

6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.

6.6. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale agreata de inabordo.ro

6.7. inabordo.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

6.8. Politica de confidentialitate inabordo.ro se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. inabordo.ro nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara site-ului.

6.9. inabordo.ro se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.

6.10. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

6.11. Procesatorul/procesatorii de carduri bancare agreat(i) de catre inabordo.ro are(au) dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

6.12. inabordo.ro garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.

6.13. inabordo.ro nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.

7. Politica de vanzare online

7.1. Accesul la serviciu

7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru, in conformitate cu prevederile OUG 34/2014.

7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.

7.1.3. inabordo.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel inabordo.ro. Cu respectarea prevederilor art. 5.5. cu privire la notificarea Clientului despre actiunile si sau deciziile inabordo.ro, acesta se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

7.1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, inabordo.ro isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu.

7.2. Produse si servicii

7.2.1. inabordo.ro poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care inabordo.ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

7.2.3. inabordo.ro poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.

7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si nu se aplica TVA.

7.2.5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. inabordo.ro nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura. In cazul in care plata se face prin card bancar, aceasta va fi confirmata in momentul in care se va emite factura catre Client. Pana in acel moment contravaloarea comenzii va fi blocata pe contul Clientului nefiind transferata in conturile inabordo.ro

7.2.6. In cazul platilor online inabordo.ro nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.

7.2.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea inabordo.ro, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

7.2.8. In imaginile produselor si/sau serviciilor inabordo.ro isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

7.3. Comanda online

7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.

7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca inabordo.ro poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de inabordo.ro si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

7.3.4. inabordo.ro poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • 7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
  • 7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Ina Bordo, in cazul platii online;
  • 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • 7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel inabordo.ro si/sau partenerii acestuia;
  • 7.3.4.5 realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
  • 7.3.4.6. pentru alte motive obiective.

7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;

7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul inabordo.ro , suma aceasta va fi returnata de catre inabordo.ro in maxim 30 de zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.

7.3.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, inabordo.ro va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului a contravalorea produselor,  in maxim 10 zile de la data la care inabordo.ro a luat la cunostinta acest fapt.

7.3.8 O comanda plasata nu poate fi modificata. Daca clientul doreste o modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va anula comanda care nu corespunde cu dorintele sale si va face o noua comanda in sistem.

7.3.9. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea inabordo.ro, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

7.3.10. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

7.4. Comanda telefonica

7.4.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice.

7.5. Contract si finalizare

7.5.1. inabordo.ro va transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.

7.5.2. inabordo.ro va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.

7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea inabordo.ro, devine Contract onorat.

7.6. Transport

7.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate este efectuata prin intermediul firmei de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului inabordo.ro, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii inabordo.ro. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor inabordo.ro, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii inabordo.ro In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii inabordo.ro prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.

7.6.2. Livrarile se vor efectua in functie de perioada precizata la fiecare produs in pagina de prezentare a acestuia (variaza intre 2-20 zile). In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului sus mentionat, inabordo.ro va informa Clientul prin E-mail, in termen de 30 de zile de la comanda cu aplicarea prevederilor art. 7.7.3, caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 30 de zile de la data renuntarii.

7.6.3 Cheltuielile de transport sunt suportate de client, in conditiile in care plata se face ramburs.

7.6.4 Transport gratuit la cumparaturi ce depasesc 350 lei, indiferent de modalitatea de plata.

7.7. Calitate si garantii
7.7.1. Detalii clare despre trăsăturile caracteristice ale fiecărui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia.
Fiecare produs comercializat de inabordo.ro beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia.

7.7.2. In cazul in care inabordo.ro nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care inabordo.ro ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele achitate vor fi rambursate de catre inabordo.ro in termen de maximum 30 de zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.

7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, inabordo.ro va informa Clientul prin E-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre inabordo.ro a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, inabordo.ro va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2.

7.8. Returnarea produselor

7.8.1. Clientul inabordo.ro poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;

7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturate gresit;

7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;

7.8.1.4 Produsele au marimi diferite fata de cele comandate de catre Client;

7.8.1.5. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. De asemenea Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

7.8.2. Clientul se obliga sa notifice inabordo.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.

7.8.3. Clientului care a notificat inabordo.ro conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile lucratoare, in caz contrar, inabordo.ro considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

7.8.4. Clientul inabordo.ro nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4.

7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 10 zile lucratoare prevazute conform art. 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara urme de folosire).

7.8.4.4. Conform O.G. 130/2000 art. 10 lit. c) inabordo.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate- produse executate după specificaţiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Cutiile si ambalajul de protectie sunt considerate ca o parte a produsului. Etichetele sunt considerate ca parte integranta a produsului. Eventuale cadouri fac parte integranta a produsului.

7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.

7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.4, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar inabordo.ro nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.

7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e),  conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina inabordo.ro

    8. Frauda

    8.1. inabordo.ro nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

    8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.

    8.3. inabordo.ro declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru/Client ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele inabordo.ro

    8.4. Clientul sau Membrul va informa inabordo.ro asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

    8.5. inabordo.ro nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 5.3. din prezentul Document.

    8.6. Comunicarile realizate de catre inabordo.ro prin mijloace electronice de comunicare la distanta (ex. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

    8.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutului si/sau al inabordo.ro, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

    8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda

    8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre inabordo.ro catre Membru / Client

    8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul

    8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre inabordo.ro catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

    9. Limitare de responsabilitate

    9.1. inabordo.ro nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

    9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre inabordo.ro violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii inabordo.ro, conform detaliilor de contact, astfel incat inabordo.ro sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

    9.3. inabordo.ro nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al inabordo.ro

    9.4. inabordo.ro nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

    9.5. inabordo.ro este exonerata de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al inabordo.ro, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

    9.6. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteu-lui.

    10. Forta majora si cazul fortuit

    10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

    10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

    10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

    10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

    10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.

    11. Litigii

    11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre inabordo.ro Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.

    11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si inabordo.ro se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.

    11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si inabordo.ro sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul inabordo.ro, in conformitate cu legile romane in vigoare.

    11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

    11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

    12. Dispozitii finale

    12.1. inabordo.ro isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

    12.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, inabordo.ro nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

    12.3. inabordo.ro isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

    13. Feedback

    13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu inabordo.ro, va rugam sa ne contactati la numarului de telefon 0722 420129, de Luni pana Vineri, program 09:00-17:00, sau prin email la office@inabordo.ro

    13.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul inabordo.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor deveni si ramane proprietatea SC INA BORDO SRL, de la data transmiterii acestora catre inabordo.ro, pe orice cale de comunicare.